Το χρονοδιάγραμμα για το νέο μισθολόγιο στο δημόσιο.

22 Απρ 2014

Το χρονοδιάγραμμα για το νέο μισθολόγιο στο δημόσιο

Το χρονοδιάγραμμα για το νέο μισθολόγιο στο δημόσιο προβλέπει το κείμενο που γνωστοποιεί την στρατηγική με τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης στην λειτουργία του δημοσίου έως το 2016. Επίσης εκτός απο το χρονοδιάγραμμα αναφέρετε και στην γενικότερη φιλοσοφία των αλλαγών στο μισθολόγιο που θα γίνουν έως το 2016.
Η Δημόσια Διοίκηση σύμφωνα με τις αλλαγές που προγραμματίζει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης οφείλει να αναπτύξει έναν αποτελεσματικό μηχανισμό σύνδεσης και παρακολούθησης του κόστους μισθοδοσίας των δημοσίων υπαλλήλων με τον προϋπολογισμό. Για να επιτύχει το σκοπό αυτό, το ΥΔΜΗΔ θα θεσμοθετήσει και θα αναπτύξει μια διαδικασία προγραμματισμού ανθρώπινων πόρων, ετησίως επικαιροποιούμενη, η οποία θα είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον κρατικό προϋπολογισμό, μειώνοντας στο ελάχιστο τα περιθώρια υπερβάσεων των στόχων και των περιορισμών που θα τεθούν. Ο σχεδιασμός και η αξιοποίηση του προτεινόμενου μηχανισμού θα παρακολουθείται από το ΥΔΜΗΔ και το ΓΛΚ. Το έργο θα στοχεύσει στις ακόλουθες βασικές παρεμβάσεις: • Κατάρτιση σχεδίων στελέχωσης για κάθε φορέα, τα οποία θα περιγράφουν τις ανάγκες σε θέσεις εργασίας που κρίνονται απαραίτητες για την εκτέλεση του κατα περίπτωση διοικητικού έργου και οι οποίες θα συμβαδίζουν με τις κυβερνητικές προτεραιότητες και το διαθέσιμο προϋπολογισμό. • Αναθεώρηση της οικονομικής διαχείρισης του προσωπικού ώστε να διασφαλιστεί ότι τα ποσά που κατανέμονται για τη μισθοδοσία του προσωπικού χρησιμοποιείται αποκλειστικά για το σκοπό αυτό. Σε κάθε υπουργείο θα αποδοθούν συγκεκριμένα ποσά για σκοπους μισθοδοσίας, τα οποία θα καλύπτουν το μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό προσωπικού που θα έχει προκαθοριστεί. Ο μηχανισμός θα λειτουργεί με διαφάνεια ώστε να διευκολύνεται ο έλεγχος και η διασταύρωση στοιχείων, ιδίως αναφορικά με την πληρωμή υπαλλήλων που πρόερχονται τόσο από την κεντρική διοίκηση όσο και από τους ΟΤΑ. • Ανάπτυξη λογιστικών εργαλείων μέσω της εισαγωγής της έννοιας του ισοδυνάμου πλήρους απασχόλησης που θα επιτρέψει τον προσδιορισμό οικονομικών πλαισίων για τη διαχείριση του προσωπικού. • Κατάρτιση σχεδίων προσλήψεων που θα διευκολύνουν τον προγραμματισμό των προσλήψεων σε κάθε υπουργείο. • Πέρα από την αναθεώρηση του μισθολογίου, βρίσκεται σε εξέλιξη μια συνολική αξιολόγηση και εξορθολογισμός των μη μισθολογικών παροχών που παρέχονται στους δημόσιους υπαλλήλους. Η συνολική προσπάθεια αποσκοπεί στην επαναξιολόγηση των μη μισθολογικών παροχών ούτως ώστε να υποβληθούν το συντομότερο σχετικές νομοθετικές προτάσεις. Το χρονοδιάγραμμα • Έκθεση για τα επίπεδα απασχόλησης και τη δομή των αποδοχών στο δημόσιο τομέα σε συνάρτηση με την εξασφάλιση παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και τη δημοσιονομική βιωσιμότητα (Μάιος 2014). • Ολοκλήρωση της αξιολόγησης των μη μισθολογικών παροχών (Ιούλιος 2014) και υποβολή σχετικών νομοθετικών προτάσεων με σκοπό την εναρμόνιση με καλές πρακτικές της ΕΕ (Σεπτέμβριος 2014). • Αξιολόγηση, αναθεώρηση και εξορθολογισμός του μισθολογίου του δημόσιου τομέα με ένα δημοσιονομικά ουδέτερο τρόπο (Ιούλιος 2014). Υιοθέτηση σχετικής νομοθεσίας (Σεπτέμβριος 2014), η οποία θα ισχύσει από τον Ιανουάριο του 2015. • Καταγραφή όλων των υπαλλήλων που υπηρετούν στο δημόσιο τομέα (εκτός των ΔΕΚΟ κεφαλαίου Β΄) στο Μητρώο Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου (Απρίλιος 2014) και ένταξή τους στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής (Σεπτέμβριος 2014). • Αποτύπωση του προσωπικού ορισμένου χρόνου σε όρους πλήρους απασχόλησης (Ιούλιος 2014).