Νέοι συρμοί Μετρό: Ένας παρουσίασε πρόβλημα, προληπτικά ελέχθησαν όλοι

11 Ιουλ 2014

Στις αρχές Ιουνίου οι νέοι, υπερσύγχρονοι συρμοί του μετρό ξεκίνησαν να κάνουν σταδιακά την εμφάνισή τους, σκορπώντας χαμόγελα στο επιβατικό κοινό. Σήμερα πολλοί από αυτούς, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), έχουν αποσυρθεί από το δίκτυο.
Του Φώτη Φωτεινού
Η καταγγελία όντως ευσταθεί, αφού στις 27 Ιουνίου παρατηρήθηκε τεχνικό πρόβλημα σε έναν από τους νέους συρμούς, κορεάτικης κατασκευής, που προμηθεύτηκε η Αττικό Μετρό (συνολικά, έχουν παραληφθεί 17 συρμοί από την κοινοπραξία ΗANWHA – ROTEM, ύψους 155 εκατ. ευρώ).
Συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε πρόβλημα στο σύστημα της πέδης ενός συρμού. Αμέσως, σύμφωνα με στελέχη του Αττικό Μετρό, ο συγκεκριμένος συρμός βγήκε από την κυκλοφορία.
Μάλιστα, προκειμένου να διερευνηθεί, εάν το πρόβλημα είναι συστημικό, δηλαδή εάν και άλλοι συρμοί παρουσιάζουν ή ενδέχεται να παρουσιάσουν το ίδιο πρόβλημα, δόθηκε εντολή να αποσυρθούν όλοι στα αμαξοστάσια.
Κλιμάκιο της κορεατικής Rotem επιθεώρησε τους συρμούς, και σύμφωνα με στελέχη της Αττικό Μετρό, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίστηκε, ήταν μεμονωμένο. Έπειτα από αυτό, οι συρμοί δίδονται σταδιακά προς χρήση στην ΣΤΑΣΥ, η οποία τους χρησιμοποιεί, ανάλογα με τις ανάγκες της.
Την περίοδο αυτή δεν είναι αυξημένες, αφού έχουμε εισέλθει στην θερινή περίοδο, όπου και παρατηρείται μεγαλύτερος χρόνος αναμονής στους σταθμούς (το ίδιο συμβαίνει και στον ηλεκτρικό).
Από την πλευρά του, το ΣΗΕΚ κατήγγειλε ότι “βρισκόμαστε ήδη στον Ιούλιο και οι συρμοί ακόμα «ξεκουράζονται» στις τροχιές εναπόθεσης των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ”, απευθύνοντας τα ακόλουθα ερωτήματα στη διοίκηση της εταιρείας:
-Αναρωτιόμαστε λοιπόν, για ποιούς λόγους τα τρένα δεν κυκλοφορούν στο δίκτυο;
-Για ποιούς λόγους, ενώ πριν μερικές εβδομάδες, οι πρώτοι συρμοί εντάχθηκαν στην κυκλοφορία, μετά από λίγες μέρες αποσύρθηκαν από την κίνηση;
-Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα και ποιοί ευθύνονται για αυτό;
-Είναι ικανοποιημένοι οι αρμόδιοι της ΣΤΑΣΥ για τις χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 1, 2 & 3 (Μετρό – ΗΣΑΠ); 
 
metaforespress.gr